úterý 18. června 2013

Radek (Mistr v komplikování vlastního života)

Obálku má na svědomí Hesteth Azees. =)

Počet stran: 90
Formát: A6 (10,5x14,8 cm)

Jmenuju se Radek. Žiju životem, co by se snad dal označit za naprosto normální a spokojený, jen kdyby nebylo pár malých detailků. Jako třeba toho, že jsem gay. Že moje rodina to ví. Že je s tím povětšinou smířená, což není vždycky tak výhodné, jak by si každý mohl myslet. Že moje vztahy, když už se mi je podaří navázat, jsou většinou založené pouze na postelových hrátkách. Že můj nejlepší přítel není gay, ale je zatraceně hezký. Že moje babička je zapřísáhlá křesťanka. A že jsem tak nějak obecně... Mistr v komplikování vlastního života.



Tak, mí milí čtenáři, je to tu. To, na co jste (no, JSME) všichni tak dlouho čekali, se stává skutečností. Dlouho slibovaná Buznička se vážně koná, vážně vychází, vážně bude. A to velice, velice brzy. Už každým dnem očekávám balík knížek. Pro vás to znamená jediné. Jestli jednu z nich chcete, pomalu můžete začít (před)objednávat. Zatím máte k dispozici jen jeden způsob, ale brzy se vám otevřou i další. A bude jen na vás, pro který se rozhodnete.

Možnost první – MAIL
Jedna z těch rychlejších možností, a taky nejlevnější, i když jen o pár korun. Prostě mi napíšete mail, do kterého uvedete, kolik výtisků knížky chcete (to jen kdybyste třeba objednávali nějak hromadně), jestli chcete zásilku poslat obyčejně nebo doporučeně, jestli třeba toužíte po věnování (a co byste si tak přáli, abych vám napsala), připojíte svoji adresu a čekáte. Až na ten mail přijdu (což bude ve většině případů brzo), napíšu vám číslo účtu, na který pošlete peníze, a jen tak pro pořádek i plnou částku za objednávku. A až peníze dorazí, skočím na poštu a knížku(/knížky) vám odešlu.

Mail: knizky.od.arvari@gmail.com
Cena: 75 Kč
Poštovné: 20 Kč (obyčejně)/40 Kč (doporučeně)

Upozorňuji, že pokud se rozhodnete pro obyčejné poštovné, nemůžu stoprocentně zaručit, že knížka v pořádku dorazí. Měla by, ale víte jak. Rozhodnutí je jen na vás.

Možnost druhá – FLER
O pár korun dražší, ale pořád snesitelná. Pokud se necítíte na to, abyste mi psali mail, můžete si knížku objednat přes můj obchod na Fleru. Jestli tam jste třeba už registrovaní, bude to pro vás snazší, ale pokud ne, nepochybně to zvládnete taky. Registrace se přímo nevyžaduje, i jako neregistrovaní můžete hodit zboží (v příslušném počtu kusů) do košíku, pak vyplníte adresu, telefon a odešlete objednávku. Ta dorazí ke mně, já ji přijmu, vám do mailu přijde číslo účtu. Až zaplatíte, knížka odchází, tak, jako minule.

Link: http://www.fler.cz/zbozi/radek-kniha-4025910
Cena: 79 Kč (je vyšší kvůli provizi pro Fler)
Poštovné: 40 Kč (doporučeně)/20 Kč (obyčejně – jen na přímou žádost v poznámce u objednávky)

Samozřejmě, že i po Fleru můžete požádat o připsání věnování. Udělat to můžete prostřednictvím poznámky při vyplňování objednávky. A mimochodem, můžete se mrknout i na bižuterii, co u sebe v profilu mám. Kdyby se vám něco zalíbilo, budu jen ráda. =)

Možnost třetí – NOVÁ FORMA
Jelikož jsem si nechala poslat smlouvu od nakladatelství Nová Forma, můžete objednávat i přímo přes něj. Tyhle výtisky nejdou z těch, co jsem si nechala poslat já, ale tiskne je přímo nakladatelství samo. Je to možnost dražší a já budu mít z výtisků jen pár korun honoráře, ale zase neplatím nic za výrobu. V tomhle případě, vzhledem k tomu, že výtisky nejdou přese mě, není možnost požádat o věnování. Zkrátka, já tu nemám žádnou kontrolu. Ale třeba někdo tuhle variantu přece jen upřednostní. Tu možnost jsem vám dala.

Link: TADY

Cena: 90 Kč
Poštovné: určuje si nakladatelství


Tak jo, to je asi všechno, co jsem vám k tomu chtěla říct. Budu se těšit na vaše objednávky. Jen tak mimochodem, k dispozici mám zhruba 55 kousků, tak schválně, jestli (a jak rychle) se rozeberou... =)

P.S. Pokud jste majiteli knižního blogu a toužíte po recenzním výtisku, musím vás zklamat. Vážně si nemůžu dovolit rozdávat na recenze fyzické kopie knížky. Jediné, co můžu, je poskytnout vám knížku v elektronické formě (ve formátu .pdf). Pokud o ni budete stát, prostě se ozvěte mailem. ;)

P.P.S. Pokud jste ze Slovenska, můžete se taky ozvat. Poštovné bude vyšší, ale můžeme se domluvit. Platby ze Slovenska přijímám bez jakýchkoliv poplatků. =)

P.P.P.S. Pakliže nemáte bankovní účet a přesto si chcete knížku objednat, máte dvě možnosti. Buď si můžete knížku nechat poslat na dobírku (cena poštovného je v tom případě 69 Kč), nebo můžete jít na poštu a peníze odeslat pomocí poštovní poukázky A. Cena za složenku je sice 22 Kč, ale když si to spočtete, je to pořád levnější než ta dobírka. ;)

26 komentářů:

  1. Konečně :)
    Obálka - Hesteth Azees, tuším :D
    Určitě si to nějakým způsobem seženu, nejspíš bych napsala i recenzi, takže asi pošlu mail o RC "výtisk"...
    Na to se tak hezky kouká :D Kolik má stránek?
    No... chci, aby mi to stálo doma v knihovničce... potřebuji další knížku, kterou můžu číst stále dokola, aby byla jaksi... ne veselá, ale s nadhledem. Jak ty píšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, stránky nahoře v článku jsem nějak přehlédla ;)

      Vymazat
    2. Vidíš, autorku obálky jsem do článku úplně zapomněla zmínit. Ale v knížce je, bez obav. =D
      O recenzní e-book si klidně napiš, jen mi pak budeš muset dát chvíli, abych to pdfko ještě vytvořila. Zatím ho nemám, abych se přiznala. =D Můžeš si ho přečíst a pak se rozhodnout, jestli chceš mít i papírovou verzi v knihovničce... =)

      Vymazat
  2. Yes! Na tohle se zatraceně těším! :D Na mailu by jsi už snad měla mít objednávku. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu budu muset mít :D
    Jen bych se chtěla optat: Nebyla by možnost poslat to na dobírku? Mám pocit, že maminka by mě s převáděním na účet poslala do háje... ._. Pokud ne, tak jí snad nějak ukecám nom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vidíš, to jsem taky zapomněla dopsat. Asi je čas na P.P.P.S. =D Dobírka samozřejmě možná je, ale poštovné by bylo vyšší (konkrétně 69 Kč). Případně je tu možnost, že půjdeš na poštu a pošleš mi peníze na účet složenkou A. Za tu se platí 22 Kč, ale poštovné bys pak měla za těch 35 (případně 15, kdybys knížku chtěla obyčejně), takže ve výsledku je to levnější než dobírka. Napiš mi mail, nějak se domluvíme... ;)

      Vymazat
  4. To je opravdu obrovský úspěch, že když jsem si tenhle článek četla, tak jsem se normálně radovala i za tebe.
    Je to prostě dokonalé a určitě budu mít zájem si knihu přečíst. :-)
    Líbí se mi obal knihy a ta anotace zní taky skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. =) On to zas tak šílenej úspěch není, přece jen jsem si to vydávala sama. =D Budu jen ráda, když se o knížku ozveš. =)

      Vymazat
  5. Super! Rozhodně ji musím mít... :D Nejdřív přemluvím taťku, aby mi dovolil objednat si ji přes účet (počítám s tím, že mi to dovolí :D) a hned potom ti napíšu email... Obálka vypadá úžasně, už se moc těším, až si pěkně počtu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to nevyšlo, tak se stejně můžeš ozvat a domluvíme se přinejhorším na tý dobírce... ;)

      Vymazat
  6. Ahoj :) kdybys chtěla, mohla bys mi to poslat na mail a já bych ti to zrecenzovala, aby se o tom někdo dozvěděl. A když se mi to bude zamlouvat, ještě si ji zpětně doobjednám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, nějak jsem se doslechla o téhle knížce a dost mě zaujalo téma, myslíš, že bys mi ji taky mohla poslat na mail na recenzi? (siroka.alzbeta@gmail.com)
    Ráda si ji v průběhu prázdnin i objednám, ale ráda bych si ji přečetla i takhle, předem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tak to mám přečtené. Fakt jsme se u toho zasmála. :D Pro zvednutí nálady příjemná jednohubka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za zprávu. Jsem ráda, že se ti knížka líbila. =)

      Vymazat
  9. Zajímavé! Velice zajímavé!! :-) Tahle tématika není celkem běžná - o to víc mě to zajímá! :-) Ráda bych si ji přečetla. Pokud už těch recenzních "výtisků" na tebe není moc, ráda bych si ji přečetla v elektronické podobě a následně zrecenzovala. Pokud už máš "ctitelů" příliš, velice ráda si ji objednám - což bych udělala asi tak či onak :-) Takovouhle knihu prostě musím mít doma! ;-)
    A gratuluju k vydané knížce :-) Klobouk dolů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, sice jsem recenzních e-booků poslala už dost, ale klidně pošlu další. =D Ozvi se mi na mail, co je uveden v článku, nebo mi napiš svůj mail sem. ;)

      Vymazat
    2. Jé, jsi moc hodná. I tak jsem se ale rozhodla, že si knihu koupím, pokud ještě něco zbylo? :-D Není nad to přímo podporovat autora! :-)

      Vymazat
    3. Páni, tak to jsem ráda. =) Bez obav, mám ještě 39 výtisků. =D Tak mi napiš mail. ;)

      Vymazat
  10. Pokud ještě nemáš vyprodáno, tak mám určitě zájem. Nějak se mi povedlo zaspat. Hlavně, že jsem pořád hlídala, kdy to vypukne:(

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Arvari :) Docela ráda bych si knížečku přečetla a zrecenzovala na blogu. Měla bys pro mě prosím ještě nějaký ten e-book (katerina.kopistova@seznam.cz).
    Jinak bylo by třeba možné nějaké osobní předání papírové verze v HK? (Mám dojem, že bychom měli mít pak od září nějaký společný předměty na UHK, tak případně třeba tam :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, knížku objednávám a těšit se pak můžeš i na malou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná knížka, s přítelkyní jsme jí přečetly doslova jedním dechem a litovaly jsme, že není delší nebo nějaké pokračování!! Takže?:-) Co takhle díl?:-))

    OdpovědětVymazat
  14. Tvá knížka se mi minulým školním rokem dostala náhodou do rukou. Bylo to vlastně poprvé, kdy jsem se k něčemu takovému dostala. Moc se mi líbil začátek a průběh, jen jsem se trochu pozastavila nad koncem, trochu jsem si přála aby mi to vyrazilo dech, leč nekonalo se. Stejnak tě obdivuji, že jsi do takového projektu s tímto tématem šla. Opravdu a jestli se chystá něco dalšího, snad se to brzy dozvím ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat