středa 27. února 2013

O co jde?

'Patrik a Lukáš' je dlouhodobý projekt, co mi strašil v hlavě už nějakou dobu, ale nějak jsem se nepřiměla k tomu, abych ho realizovala. Až teď jsem se rozhodla a odhodlala do toho vážně jít. Každopádně, co že je ten 'projekt' vlastně zač?

Jsou to dialogové povídky (které poslední dobou nějak podezřele nabývají na popularitě, ne, že bych si stěžovala), ve kterých se, na rozdíl od jiných 'dialogovek', co sem dávám, bude vyskytovat stabilní ústřední dvojice. A navíc, dohromady budou tvořit i příběh. A budou, pozor... publikované pravidelně každý čtvrtek. (Pokud tedy nenastane nějaká krizová situace, to bych, s dovolením, vynechala nebo publikovala o něco později.)

Jak budou povídky přibývat, chystám se je rozdělit do šesti 'dílů'. Zatím vám nevykecám, podle čeho. Jen si počkejte. Mimochodem, pokud to dobře půjde, dostanou Patrik a Lukáš i knižní podobu. Ale to ještě nějakou dobu potrvá.

A pokud vám snad vrtá hlavou, jestli je tu ještě něco, co ty povídky okoření, tak vězte, že ano, je. Protože příběhy ze života Patrika a Lukáše budete moct ovlivnit právě vy. Jak? Jednoduše. Pod každou z povídek najdete anketu s pěti náhodně vybranými náměty na přespříští díl. Po týdnu (s další publikovanou povídku, odhlasovanou o týden dřív) se hlasování uzavře a přijde nová anketa. A já budu mít týden na to, abych napsala povídku s odhlasovaným námětem.

Pokud jde o náměty, prozatím je vymýšlím já, ale kdyby vás snad postupem času taky něco napadlo, návrhy s radostí přijímám. Prostě je napište sem pod článek, případně pod kteroukoliv z povídek, a já je ráda zařadím na seznam.

A to je všechno. Těším se na vaše náměty. =)