úterý 29. září 2015

Seriálový TAG

Zdravíčko! Hádám, že jste naprosto v šoku, že se ozývám dřív než týden od posledního článku. Tentokrát vám ovšem nenesu nic extrémně zajímavého. Jen mě vcelku zaujal jeden tag u Mati na blogu a rozhodla jsem se ho nenápadně ukrást a taky vyplnit. Takže pokud někdo ještě neví, jak jsem na tom s oblíbenými seriály, no... Můžete se vesee pustit do čtení... :D



 1. Nejoblíbenější seriál všech dob?
*nenápadně pohlíží na svou TARDIS na předloktí* Ehm, já vám nevím. Doctor Who? Sice ho znám jen něco málo přes dva roky, ale stejně je to obrovská láska...

2. Oblíbená epizoda tohoto seriálu?
The Empty Child/The Doctor Dances. Je to dvojdíl, ano. Kdybych si musela vybrat jen jednu z těch epizod, tak je to The Doctor Dances. Protože, no... Doctor tančí! A protože "Bananas are good!" a "Who has a sonic screwdriver?" a "Everybody lives, Rose!". A protože kdybych nebyla naprosto ztracená ještě ped tou dvojepizodou, tak po ní bych zaručeně byla... 

3. Oblíbený (seriálový) herec, herečka?
Poslední dobou především Peter Capaldi. Nejen protože je tak perfektní jako Doctor, ale taky kvůli Malcolmu Tuckerovi. Pak Matt Smith, přirozeně. A Jenna Coleman. (Zatím je to tu poněkud Doctorsky zaměřené, že?) Ehm, tak jo, řeknu ještě jedno jméno, aby se neřeklo. Tak třeba... Sebastian Stan. Zejména když hraje gaye... :D A Hayley Atwell a James D'Arcy!

4. Nejoblíbenější režisér/scénárista?
Steven Moffat, přirozeně. Koneckonců, je to autor i mojí nejoblíbenější epizody Doctora, že. A i když má tendenci věci kompikovat, tak obdivuju to, jak dokáže rozehrát příběh napříč několika řadami seriálu, a pak to spojit tak, aby to víceméně dávalo smysl...

5. Moje guilty pleasure?

Eh, já nevím. Ani si nejsem jistá, že nějakou mám. Počítají se Simpsonovi? Dřív jsem taky koukala v televizi na Sex ve městě, to mě ale přestalo bavit, když jsem po dvou minutách přesně znala zápletku epizody, protože jsem to viděla tolikrát... :D Momentálně je mojí největší guilty pleasure to, že místo tý spousty seriálů, co mám v počítači, stejně nakonec budu čumět na Doctora...

 
6. Oblíbený doják?
Dojáky v tom pravým slova smyslu neprovozuju. Takže budu muset zase říct Doctora. No, ono je to vcelku jedno, protože žádnej film ani seriál mě nikdy nerozbrečel takovým způsobem jako třeba regenerační díl Jedenáctky...

7. Postava, která mě nejvíc děsí?
Ééé... To jsou těžký otázky toto! Můžu říct Angel Bob? Asi ne. Tak... No, abych řekla pravdu, Howard Stark v Agent Carter mě děsil dost. Teda, děsilo mě, že se zdálo, že ho lidi mají rádi... :D

8. Seriál, který miluješ, ale ostatní o něm nemají ani páru?
Myslím, že Agent Carter. Asi je to tím, jak je to minisérie a prostě nemá tolik publicity jako třeba Agents of S.H.I.E.L.D., a tím, že Peggy není zase tak populární postava a lidi ji vnímají prostě jako... Kapitánovu holku. Ale musím říct, že mně osobně se tenhle seriál líbil víc než právě Agents of S.H.I.E.L.D., u toho jsem se asi po třech epizodách sekla a nechce se mi koukat dál. Hlavně diskuse Peggy a Jarvise jsou dokonalost sama...
A pak by mě napadl ještě Červený trpaslík. Myslím, že současná generace už ho zas tolik nezná, tedy krom těch, co mají vyloženě v oblibě britské sitcomy. A to je věčná škoda...

9. Seriál, který moc nemusíš, ale ostatní ho milují?

Game of Thrones, jednoznačně. Tedy, z těch, na něž jsem se vůbec zkusila koukat. Nemůžu si pomoct, miluju fantasy, ale tohle mě prostě zoufale nebaví...

10. Oblíbená seriálová dvojce?
Proč se mě ptáte na takový blbiny, proboha? Nevím, nevím, nevím. Popravdě, v seriálech na to ani moc nehraju, nějak mě to nebere. Měla jsem ráda Amy s Rorym nebo Claru s Dannym (NENÁVIDÍM MOFFATA), v deváté řadě jsem pak přesvědčená, že se nám Doctor kapku zamiloval do Clary a poměrně se mi to zamlouvá... :D  A jinak? Fakt nevím.

11. Seriál, na který se můžu dívat znovu a znovu?

Tak abych pořád neomílala jen toho Doctora, řeknu seriál, u něhož nejsem ani schopná spočítat, kolikrát jsem především některé epizody viděla, a už pěkných pár let z něj umím citovat celé sáhodlouhé repliky. Je to Červený trpaslík, přirozeně. Což mi připomíná, že bych se na něj mohla zase jednou podívat...

 
12. Máš crush na nějakou herce/herečku?
Mám vybrat jen jednoho/jednu? Tak jo. Jenna Coleman. (To víte, RDJ v seriálech nehraje...) A před pár lety jsem měla ještě o něco větší úchylku na Katherine Moennig, neboli Shane z L Word...

13. Oblíbený seriálový záporák?
Oh, Missy you're so fine... Yep, je to Missy, především po posledních dvou epizodách Doctora. Ta ženská je magor a psychopat, ale sledovat ji je tak nehorázná zábava...
 
14. Který seriál tě nejvíc překvapil?
Já nevííím, proboha. Zas tolik na ty seriály nekoukám, proboha. :D Možná před lety mě překvapil L Word, protože jsem poměrně dlouho byla přesvědčená, že to je nehorázná kravina. Jo, a nejspíš před víc jak deseti lety mě překvapil Červený trpaslík, protože předtím bych nikdy nečekala, že se mi bude líbit britský sitcom...

15. Kdyby ses mohla podívat na jeden nový seriál, který by to byl?
Jako novej NOVEJ, nebo novej, co jsem ještě neviděla? Pokud možnost b, tak bych konečně ráda rozkoukala Party Animals, protože předDoctorovskej Matt Smith je prostě zoufale rozkošnej. Pokud možnost a, tak... Nevím, bude mi uznáno Jonathan Strange And Mr Norrell? Ale nejdřív si chci přečíst knižní předlohu...

16. Který seriál doporučuješ každému na potkání?
Záleží na člověku. Obecně vzato Doctora, příležitostně toho Trpaslíka, dost i Agent Carter (tu jsem naposled doporučovala bráchovi), Sherlocka nebo Vicious, ale já nejsem zas tak doporučovací typ, obvykle ty tipy jdou opačným směrem... :D

17. Seriál, který máš ráda, ale nikdo by to do tebe neřekl?
Ehm, no, heh... Simpsonovi? Nebo možná Sherlock, nevím...

18. Jeden seriál, který podle tebe neměl být nikdy natočený?
Já nevím. Neřekla bych, že bych vůči něčemu byla až tak vysazená, že bych si přála, aby to nikdy nenatočili...

19. Seriál, který dal nejvíc zabrat tvojí bránici?
Červený trpaslík, především pak pátá a šestá řada. Ale celkově se u většiny dílů řehtám od začátku do konce, i když to znám zpaměti... :D

20. Nejdivnější seriál, který jsi kdy viděla?
Svým způsobem The Thick Of It je vcelku divný seriál, ale v tom pozitivním slova smyslu. Lidi si obvykle stěžují na to, že kamera se divně hýbe, je tam dost prostřihů, vyžaduje to poměrně velkou pozornost... Ale nejdivnější, co jsem kdy viděla, bude asi Little Britain. A ne vždycky je divný jen v tom pozitivním smyslu...

21. Oblíbené žánry?
Nemám až tak moc specifický vkus, ale britské sitcomy mám hodně ráda. Opakuji, britské. Ten humor je mi prostě bližší než americký...

22. Seriál, u kterého se modlíš za pokračování?
Firefly, ale tam je to marné. Sherlock, ale tam radši nechci vědět, jak dlouho to ještě potrvá, než se toho pokračování dočkáme. A asi nejurputněji se modlím za to, aby vyšlo hlavně pokračování Trpaslíka, sice se na dalších dvou řadách už pracuje, ale náhoda je blbec...

5 komentářů:

  1. Hmm, sleduju zhruba tak dva, nanejvýš tři seriály, ale něco takového bych taky ráda zkusila vyplnit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento TAG bych taky mohla vyplnit... poslední dobou jsem na seriály dost ujetá! :D Nicméně, začala jsem stahovat první díl Trpaslíka... snad to bude tak dobré jak říkáš, jelikož by to mohlo být něco pro mě. :D
    Btw, kde že hraje Sebastian Stan gaye? To musím vidět! :3 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Agent Carter jsem viděla a bylo to fajn, velmi příjemná změna, Jarvise jsem si zamilovala a Peggy je prostě šik. :) Jsem zvědavá na druhou sérii.
    Game of Thrones koukám, ale nechápu, proč to má takovou publicitu. Existuje spoustu jiných seriálů, které jsou mnohem lepší a zasloužily by si takovou publicitu! Tím samozřejmě ale neříkám, že to není dobrý seriál. Je dobrý. :D No nic, škoda plakat nad špatným hrobem.
    Proč si myslíš, že by do tebe lidé netipovali Sherlocka? :) U Whovianů je díky Moffatovi snad samozřejmostí, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na Jonathan Strange & Mr Norrell se taky chystám, už pár dní přemýšlím, že si jí objednám, jen mě trochu děsí ty rozměry.
    Přizám se, že asi patřím do špatné generace, protože Červený trpaslík mě minul, ale rozhodně se na něj musím podívat co nejdřív (ideálně hned začnu stahovat :D). Na Firefly si taky brousím zuby, hlavně jsem zvědavá na Marka Shepparda (The King of Fandoms), ale asi to dopadne stejně jako Battlestar Gallactica - špatně. :D Co se Sherlocka týče, mám pocit, že se ze všeh jeho fanoušků pomalu stávají variace na Roryho. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kdes byla celý můj život?! :-D Doctor dances :3.

    OdpovědětVymazat