středa 1. července 2015

Letní miniSOUTĚŽ - VÝSLEDKY

Hezké brzké letní odpoledne přeju!

(No jo, já vím, zbytečně moc přívlastků. Pardon, to ty minimální požadavky na počet znaků pro školní eseje. Naučí vás to používat nadměrné množství přívlastků.)

Ale abych to zbytečně neokecávala. Včera ve vší tichosti skončila moje letní minisoutěž. Na účast v ní si rozhodně nemůžu stěžovat, právě naopak. Byla jsem až v šoku, když jsem viděla to číslo na Rafflecopteru. Celkem se za dobu trvání soutěže nasbíralo 302 vstupů, což jsem tedy rozhodně nečekala. Natolik mě to potěšilo, že jsem se rozhodla, že namísto plánovaného jednoho odměním soutěžící hned dva.

Mimochodem, taky bych moc ráda poděkovala všem, co v soutěži splnili položku 'Say something nice', protože, no, vaše komentáře mě potěšily ještě víc než účast samotná. :)

A jak že to dopadlo?


Prvním vítězem se stala Lulu a druhým vítězem Filip.

Výhercům samozřejmě z celého srdce gratuluji. A ostatní můžu potěšit tím, že někdy v budoucnu (možná před Vánoci?) se určitě ještě nějaké soutěže o Radečka (a třeba nejen o něj) dočkáte. :)

Ale prozatím, pokud byste po něm toužili, si ho můžete objednat TAKHLE.

2 komentáře:

  1. Já doufám, že napíšeš třeba nějaké pokračování nebo klidně i něco jiného! :)
    A výhercům gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k ukončení semestru! Taky jsem ho udělala :-) Teď nevím, co dřív, jestli psát, číst, koukat na filmy... :-D
    Díky za tip, konečně nějaký teplý film. I když ono je teplo dost :-D

    OdpovědětVymazat