pondělí 1. června 2015

Dotisk Radka už můžete objednávat...

...naprosto s klidem.

(Tohle je jen krátké oznámení, mimochodem, které mohlo klidně viset na facebooku, ale co už. =D Na regulérním článku se zvolna pracuje, tzn. už si říkám, že bych mohla taky nějaký napsat... možná. Třeba se i na povídku zmůžu, když na to přijde...)

Pokud jste se snad báli napsat dřív, už se bát nemusíte. Od pátku mám dotisk Radečka doma (to víte, pokud sledujete můj Instagram) a ode dneška dokonce už i rozesílám. Dnes odpoledne ode mě odešlo prvních šest výtisků (v pěti zásilkách, ehm), v nejbližších dnech budou odcházet další.

A jen tak mimochodem, za ty první necelé dva týdny mi už došly objednávky celkem na jedenáct kusů, což je podstatně víc, než jsem čekala, abych se přiznala. Jasně, že teď se to tempo náležitě zpomalí, ale stejně neručím za to, jak dlouho mi ještě knížky doma vydrží, takže kdo by snad měl o Radečka zájem, nezapomeňte, že instrukce pro objednání najdete TADY. Tak se na ně mrkněte, ať nemusíte čekat zase na další dotisk... =D

4 komentáře:

  1. Jé, to je super, že máš dotisk Radečka! :) Já sice už svůj výtisk doma mám, ale zauvažuji, jestli si ještě jednu knihu neobjednám jako dárek někomu nebo do soutěže, jop. :D Promyslím to a dám vědět. :)
    Můžu se jen ze zvědavosti zeptat, jestli jsi už nějaké své dílko zkoušela procpat nějakému většímu nakladatelství u nás? Přiznám se, že moc netuším, jak přesně to u nás takhle s vydáním funguje, takže se když tak ráda nechám poučit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys objednala, budu jen ráda. =) Čím míň mi tu toho zůstane, tím líp. =D Ehm, a tu otázku bych radši nekomentovala. Jo, snažím se jednu věc procpat nakladatelstvím už něco přes rok a momentálně už jsem tak rezignovaná, že to asi začnu házet sem na blog na pokračování... =/

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že už ho mám. Že bych si ho někdy odpoledne přečetla znovu? :)

    OdpovědětVymazat