sobota 7. března 2015

Chuť

Hřejivá výzva: Úkol č. 31 - Chuť tvého oblíbeného jídla

Tenhle úkol je jeden z nejhorších. Vážně. Absolutně nejhorších...



Je to jako vzpomínka na dětství.
Vždycky jsem byla na sladké. Ani nevím proč, ale prostě mu nemůžu odolat. I když bych třeba měla. A moje nejoblíbenější jídlo? Samozřejmě, že tenhle fakt reflektuje.
Je to pořád stejná chuť. Co na tom, že už to není výsledek práce mamky, ale mojí. Je to chuť pondělního oběda, když jsem chodila na první stupeň základky. Vždycky jen pondělního, nikdy jinak.
Je to chuť jemného těsta a tak trochu křupavých okrajů, chuť másla, na kterém se smažily, chuť domácí jahodové marmelády. (Alternativa neexistuje. Přineste mi meruňkovou a budu kousat.) Chuť předvádění se s otáčením ve vzduchu.
Ale vždyť všichni víte, jak chutnají palačinky, ne?
Zatraceně, teď na ně mám chuť...