středa 5. listopadu 2014

Mám se skvěle, díky za optání

(aneb Ať žijí články plné nicneříkajících, ale přesto dokonale výstižných gifů)

(aneb Zastřelte mě, nejsem schopná napsat nic smysuplnýho)

(aneb Líná autorka si zase jednou stěžuje)



Ehm, ahoj. Jak se máte? Asi jste si povšimli, že poslední dny nejsem zrovna hyperaktivní. Tenhle článek je tu z větší části proto, aby vám dokázal, že za moje lenost se netýká ani zdaleka jenom blogu, ale je to tak nějak... celkovej problém. A jak jinak to udělat, než pomocí těch roztomilých pohyblivých obrázků?

Předně musím říct, že už od začátku týdne jsem absolutně mrtvá. Netuším proč, ale jsem zničehonic prostě utahaná a neschopná fungovat. Co chvíli se mi začnou klížit oči...


I když jsem během léta skoro přestala pít kafe (a přesedlala na čaj s mlíkem), teď se bez něj prostě neobejdu, ani když jdu jen na dopoledne. (Ono taky když kolega Z. přednáší tak děsně zajímavě...)


(A taky děsně k věci a všechno umí krásně vysvětlit. Jen nějak nedokáže pochopit, že NE, nikdy jsme nic souvisejícího se staročeštinou neprobírali, takže by možná nebylo od věci VZÍT TO OD ZAČÁTKU)


Nemluvě o tom, že se semestr nějak podezřele přehoupl do druhé poloviny (vážně, kam v zimním ten čas mizí, vysvětlí mi to někdo?) a na mě se začalo valit trochu moc referátů a úkolů najednou. O četbě ani nemluvě.


Vážně, občas se tak podívám k tomu stohu knížek, co musím co možná nejvíc přelouskat... A není to hezký pohled.


Čas od času i otevřu diář. No fakt.


A každý další týden a úkol, co překonám, je pro mě skutečným úspěchem.


To, že už teď v sobotu končí osmá řada Doctora Who, mi na psychické pohodě zrovna nepřidává. Vážně, vždyť je to jako včera, co jsem celý den div neposkakovala, že už dneska, už DNESKA bude nová řada, co jsem poprvé koukala na novou úvodní sekvenci...


A teď je zase konec? Jen tak? Zničehonic? Teda, já vím, svým způsobem se toho závěru nemůžu dočkat, a navíc, můžu si tu řadu kdykoliv znova pustit, a taky to udělám, ale... KONEC? Ale jo, já to zvládnu. Rozhodně. Bez problému.


Ale byla to zatraceně dobrá řada, to zase jo. Hlavně některé scény jsou naprosto nezapomenutelné, ehm.


No, jak jste asi pochopili, kdybych se snad dlouho neozývala, tak mi prostě jen tak trochu přeskočilo. Budu ráda, když se za mnou stavíte na návštěvu v Bohnicích...

13 komentářů:

  1. Já mám zase pro změnu chřipku, nemám co číst, bolí mě v krku, kvůli krku nemůžu pít horké nápoje (ŽÁDNÝ KAFE!!!) a mořím se s příspěvkem do jedné literární soutěže a vůbec mi to nejde (od září se můj stav co se týče psaní moc nezlepšil. Když už se mi něco podaří dopsat, tak je to prostě kravina všech kravin). Může to být ještě horší? (Ano, může, ale slíbila jsem si, že nebudu myslet pesimisticky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný kafe? Žádnej ČAJ?! o.O Hororovej scénář. =D Jo, já jsem na tom ještě pořád fakt špatně. Vůbec mi to psaní nejde... =/

      Vymazat
  2. Nechápem ľudí čo tvrdia, že je táto séria strašne slabá. Kill the moon a Caretaker ma síce bavil o čosi menej, ale inak to boli skvelé časti. A soboty sa vážne desím. Teda teším sa, Missy bude opäť úžasná a ja sa teším na ten diel. Len neverím, že už je koniec :/ Inak skvelé GIFy. Obzvlášť druhý a piaty odspodu sú super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mně osobně se nejvíc líbí ten poslední... =D

      Vymazat
  3. Začínám uvažovat jestli nám něco co způsobuje deprese , rozmrzelost a lenost nedávaj do vody a nebo to jde vzduchem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to nejspíš bude tím ošklivým počasím...

      Vymazat
  4. Ach jo :D To usínající koťátko mě hrozně baví :D :D :D
    Jinak doufám, že se úplně nezhroutíš a všechno zvládneš a najdeš nakonec sílu i na blog, i kdyby to měl být důvod k prokrastinaci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prokrastinaci si momentálně ale absolutně nemůžu dovolit... =D

      Vymazat
  5. Ahoj, chci ti poděkovat za komentář u mě na blogu ke článku Jsme prostě holky!
    Bohužel nemám čas a udělala jsem reakci na všechny komentáře a budu ráda, když si jí přečteš:)
    http://outcry.blog.cz/1411/reakce-na-clanek-jsme-proste-holky

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, Bohnice, to se možná potkáme :) Až tam budeš, doporučuju zajít do kočičího útulku. Jo a taky tam mají různé dílny, třeba košíkářskou, tam se ti bude líbit. Taky uvažuju o pobytu, zdá se mi to jako příjemná alternativa ke studiu.
    Mimochodem, co se usínacích gifů týče, jakkoliv jsem posedlá kočkama (někdy doslova, opravdu na mně občas sedí), nejradši mám tenhle s kačenkou: http://i.imgur.com/v6DGjdO.gif

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je rozkošnáááá! =D (Mimochodem, já jsem kočkama občas i polehlá, když to bereš takhle.) =D A super, že se potkáme, budu se těšit. =D

      Vymazat
  7. Arvari! Skončila jsi. Tentokrát už opravdu jo. Navést mě na Doctora, to se dělá? Zapnula jsem ho před dvěma dny a dnes jsem v půlce druhé série... :D Už dlouho jsem u ničeho nebrečela, nebála se a neřvala na postavy jako na něj. A to ani nemluvím o tom, že bych se měla učit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm sorry, I'm so sorry... =D (Kecám, vůbec nejsem sorry. Jsem ráda, když se mi podaří z někoho udělat Whoviana. A jsem ještě radši, když se ten seriál někomu tak zalíbí, že se do něj vážně zamiluje. Ehm, a jdeš na to docela rychle, jen co je pravda...) =D

      Vymazat