neděle 5. ledna 2014

Zachovejte paniku, zítra jsem doma!

Jen abyste věděli, že žiju, jen jsem byla neskutečně líná cestovat o víkendu, kdy jede půlka spojů. A před víkendem to bylo zas moc brzo, znáte to. A bylo tady dost cukroví. A na dnešní oběd slíbená svíčková. Ehm...

Jo, prostě vám oznamuju, že zítra jsem doma. Mozek mi už slušně šrotuje. Sice nebudu mít na psaní teď moc času, jelikož zkouškový je tu, a navíc mám náměty jen na fanfiction... Ale pokusím se vám, krom Patrika a Lukyho, dodat během týdne i nějakou tu kratší povídečku. Nebo možná rozhovor s Múzou, pokud o to tedy někdo stojí.

Takže... No, zítra jsem zpátky. A snad mi to psaní aspoň trochu půjde. Doufám.

Absťák ale začíná bejt docela silnej... =D

2 komentáře:

  1. V klidu nám sem naházej všechny své fanfikce lopatou. Řekla bych, že málokomu to bude doopravdy vadit.
    ..Vždyť je to od Arvari, guys!
    Fakt. Fanfikce sem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://rudovlaska.blogspot.cz/search/label/Fanfiction Fanfikce jen na mým osobním blogu, pardon... =D

      Vymazat