neděle 12. ledna 2014

Oficiálně... vyprodáno!

Tak jo, lidi. Pokud jste si někdo ještě brousili na Radečka s věnováním, musím vám s lítostí (no dobře, teď lžu, líto mi to vážně moc není, ehm, ošklivá sobecká Arvinka) oznámit, že si je nadále budete brousit marně. Během tohohle víkendu se totiž ozvali zájemci (respektive ozvaly zájemkyně) o poslední dva kousky, co mi ještě ležely doma nezamluvené, tedy když pomineme ten jeden, co si sobecky nechávám pro sebe. Takže...

Ano, přesně tak. Těch padesát, respektive devětačtyřicet (ještě ten pro mě, vzpomínáte?) kousků, co jsem měla v šuplíku, je pryč. Nebo aspoň skoro pryč. Definitivně a fyzicky budou v tahu až za pár dní.

Musím říct, že jste mi tím udělali vážně velikou radost. Víte, loni v červnu jsem se vážně dost bála, že se jich nezbavím, že mi tu zůstanou zbytečně ležet, a teď... Jo, tohle jsem nečekala. Vůbec nečekala. A jsem za to vážně hodně vděčná. Díky moc. =)

Pokud jste si snad Radečka nestihli koupit, nezoufejte. Ještě pořád si ho můžete objednat TADY. Je tam o něco dražší, poštovné taky nemají tak laciné, ale... No, pokud ho vážně chcete, do toho. Případně můžete chvíli počkat, protože tak za půl roku, až nastřádám peníze, chystám další vydání vlastním nákladem, a pak nejspíš objednám i dotisk Radečka, kdyby ho snad někdo chtěl. =)

To je ode mě všechno. Ještě jednou moc děkuju všem, kdo si ode mě Radka objednali. Díky za tenhle fajn start mojí budoucí kariéry... =)

4 komentáře:

  1. Vážne gratulujem (a sebecky sa teším, že ho mám doma :D)

    OdpovědětVymazat
  2. My take gratulujeme!:-) A tesime se z knihy s venovanim, ktera patri k nasim nejoblibenejsim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky jeden výtisk doma, zrovna s věnováním.
    Je to nádherná knížka, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  4. Radek vyzerá ako skvelá kniha a to nehovorím o ďalších skvelých recenziách. Maximálne sa teším, keď sa ocitne v tej mojej knižničke :)

    OdpovědětVymazat