pátek 2. srpna 2013

Ještě menší oznámení

Ano, vím, není to tak dlouho, co jsem se po MoRu vrátila domů (jen něco málo přes dva týdny), a už zase mizím pryč. Tentokrát je to na jen na týden. Kdyby vás to snad zajímalo, jedu s kamarádkou na hory, provozovat takové to nekonečné plazení se do kopce, běžně známé jako turistika. I když notebook s sebou mít budu, nejspíš se tu nebudu zrovna moc pohybovat, nebudu odpovídat na vaše komentáře a už vůbec nebudu psát, tedy s nejvyšší pravděpodobností.


Nebojte, neříkám vám tím, že o mně týden neuslyšíte. Stejně jako když jsem jela na MoR, i tentokrát jsem napsala pěkných pár věcí, co vám moji absenci (doufejme) vynahradí. A ano, stejně jako když jsem jela na MoR, i tentokrát je toho dost možná víc, než byste dostali, kdybych byla doma.

Bez dlouhého okecávání, co vás čeká tentokrát?

V neděli se dočkáte povídky na TT 'Konspirační teorie'. V pondělí samozřejmě Literární deníček. Ve středu vás čeká další díl seriálku 'Píšeme knížku'. Ve čtvrtek, jak jinak, Patrik a Lukáš, konkrétně díl na téma Soused. Stejně jako minule, běžné články budou zveřejněny ve tři hodiny odpoledne, Patrik a Lukáš v deset dopoledne, anketa pak buď později, nebo dřív.

V sobotu jsem zase zpátky, takže uvidíme, co vám ještě přinesu, než skončí víkend. Hádám, že bude záležet na náladě, stupni únavy a případné inspirativnosti TT. Tak se nedivte, kdybych se ozvala zase až v pondělí. Díky za pochopení.

Mějte se tu, lidi. A užívejte vedra. Na horách snad díkybohu bude o pár stupňů míň...