úterý 14. května 2013

Literární deníček (6. 5. - 12. 5. 2013)

Ten čas vážně letí jako blázen, nezdá se vám? A já píšu. Píšu i přesto, že bych to měla značně omezit a konečně se začít pořádně učit, jestli se chci na tu vysokou dostat. Na druhou stranu, test na přijímačky bude na ABCD a na maturitu jsem se před lety naučila za dva týdny, takže... Mno. Tak. Tohle bude nejspíš poslední dost plodnej tejden na nějako dobu...

("Ty si fakt pořád naivně myslíš, že tě nechám učit, co? No, já tě nebudu vyvádět z omylu. Jen se nediv, až budeš zklamaná...")


O co jde?
V průběhu týdne si budu každý den zaznamenávat, kolik jsem toho napsala (vyjádřeno počtem znaků). V pondělí během dne tyto údaje zveřejním v článku a možná přihodím i nějakou osobní poznámku. (Oproti Temnářce nebudu zveřejňovat čas, po který jsem se psaní věnovala, většinou totiž píšu průběžně po celý den.) Pokud jde o názvy projektů, připravte se na to, že se bude docela často jednat spíš o krycí názvy, které pro ně soukromě používám. Prakticky nikdy věci nepojmenovávám před dokončením...

A co přinesl tenhle týden?

Pondělí

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 6937
Poznámka: Ještě v devět večer jsem neměla napsaný ani slovo. Nějak se mi nechtělo do žádnýho z rozepsanejch projektů. Tak jsem začala novej, co mi leží v hlavě už tak rok a byl i dvakrát rozepsanej (a zase obratem smazanej). Tahle verze by mohla vydržet. Průšvih...

Úterý

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Romantika)
Počet znaků: 5143

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 1853

Celkem: 6996
Poznámka: Dneska to zase jednou není vůbec špatný číslo. Tím spíš na to, že ještě odpoledne jsem radši stěhovala nábytek, než abych psala. Ehm...

Středa

Pracuju na: Prosba o pomoc
Počet znaků: 3035

Pracuju na: Buzerant
Počet znaků: 2537

Celkem: 5572
Poznámka: Dneska nebyl na psaní zrovna ten nejlepší den. Než jsem se k němu dostala, rozbolela mě hlava, což všechno tak nějak zkomplikovalo. Ale upřímně, jsem ráda i za tuhle trochu. (P.S. A ano, měla jsem ten článek s prosbou o pomoc napsanej skoro týden, než jsem ho hodila. Ehm...)

Čtvrtek

Pracuju na: Patrik a Lukáš (Pláč)
Počet znaků: 4773

Pracuju na: Upířina
Počet znaků: 2674

Celkem: 7447
Poznámka: Sice mě ráno dost bolela hlava, ale stejně se dnešek nakonec ukázal jako fajn den na psaní. (Že by za tím bylo to, že jsem se kvůli tý bolesti nemohla zneschopnit cvičením?) Kapitola Patrika a Lukáše hotová v den, co byla odhlasovaná, to je slušnej výkon. A jako bonus návrat k původnímu dlouhodobýmu projektu...

Pátek

Pracuju na: Upířina
Počet znaků: 4544
Poznámka: Dneska jsem na psaní prostě neměla náladu. Většinu dne jsem tak jen seděla, courala po netu a hrála si Sims. Jsem hrozně línej člověk. No nic. Ale večer jsem se aspoň trochu rozjela. Příběh nabírá rychlej spád a míří ke klíčovým událostem...

Sobota

Pracuju na: Upířina
Počet znaků: 4835
Poznámka: Vstávání chvíli po osmé, oběd u maminky, dojít na nákup (mimochodem, zkuste sprcháče Balea, FAKT!), doma se prostě jen naplácnout a jít řídit životy virtuálním lidičkám. Do psaní se mi ani za mák nechtělo. Nesnáším tyhle osudový momenty. Nekonečnou debatu s Múzou jsem definitivně prohrála. Vzlyk.

Neděle

Pracuju na: Upířina
Počet znaků: 1209

Pracuju na: Rozhovor s Múzou
Počet znaků: 3415

Pracuju na: Bisexuálka
Rozsah:  Jedna a čtvrt stránky ručně

Celkem:  4624 (+ 1 a 1/4 stránky)
Poznámka: Většinu odpoledne jsem byla pryč, nejdřív s maminkou, sestřenkou a strejdou na pouti, pak na zdvořilostní návštěvě u babičky. Vrátila jsem se kolem půl šesté. Upířina je výsledek dopoledního psaní, Rozhovor s Múzou večerního dokopání se něco stvořit. Myslela jsem, že pak budu pokračovat v Upířině, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem se rozplácla na postel k ručnímu psaní Bisexuálky, na kterou jsem nehrábla, ani nepamatuju. Měla bych to napravit, vzhledem k tomu, že bude vycházet Buznička a tohle spadá do stejnýho 'projektu'...

Sečteno a podtrženo

Za tenhle týden se mi podařilo napsat celkem 40 955 znaků. To je o deset tisíc víc než za týden minulý. Musím říct, že jsem docela spokojená. Ovšem, mohlo to být lepší, ale ani tohle není vůbec špatný číslo. Měla bych si zvykat. Fakt se musím začít učit...

10 komentářů:

  1. Tooolik znaků, teda, obdivuju tě, že píšeš každý den, já se k tomu teda dokopat nějak nemůžu. Když chci, tak usínám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hlavně čas, kdy se dokopat. Chodit do školy, asi to není zdaleka tak slavný... =D

      Vymazat
  2. Jsi fakt dobrá, tolik znaků bych nenapsala ani za půl roku (teď možná trošku přeháním). :D Už vůbec bych se nedonutila psát každý den. Měla bych dotaz, kdy bude další díl projektu o psaní knížky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych pravdu řekla, nevím. Když to stihnu, tak snad o víkendu. Tenhle týden jsem docela rozlítaná... ;)

      Vymazat
  3. Myslím, že to je moc dobré číslo, i když vlastně nemám s čím porovnat..každopádně jen tak dál a ať ti ty přijímačky vyjdou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to zrovna špatný číslo, já vím. Ale chtělo by to lepší, no... =D A díky moc, snad se to vážně podaří... =)

      Vymazat
  4. Úpířina z ní mňamkózně!!! Já jsem ráda za dva znaky denně (většinou je to spojka a mezera), empf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, snad tak bude znít i až si ji jednou přečteš. Pokud si ji přečteš, jistě. =D A copak, Múzí stávka?

      Vymazat
  5. Na jakou školu se chystáte, slečno múzou mučená? :D

    OdpovědětVymazat