čtvrtek 28. února 2013

Kurva

Jestli jsem někdy napsala vážně krátkou povídku, je to tahle. Ani nevím, jak se mi to s tou mojí ukecaností vlastně povedlo, ale... Povedlo. A jsem za to ráda. Jakkoliv natahovaná by prostě nevyzněla správně...



Nemohl jsem uvěřit, když mi tak řekl poprvé.
Kurvo.
Bolelo to.
Hodně.
Nebyl jsem přece...
Jen jsem FLIRTOVAL, proboha! Nedělal jsem nic, co by on nedělal skoro neustále.
A já jsem byl ten, kdo byl za kurvu.
Kurva, protože jsem flirtoval.
Kurva, protože jsem na toho brunetka mrknul.
NEMRKNUL.
Kurva, protože jsem se vůbec podíval na toho zrzka.
Podíval, protože si zapálil cigaretu a já cigaretový kouř prostě nenávidím.
Pak jsem byl kurva dokonce i proto, že můj šéf byl chlap.
A já to přece tak rád do prdele.
A přitom můj šéf byl heterák.
Pak jsem byl kurva i proto, že jsem dovolil, aby se na mě v autobusu někdo lepil.
V autobusu, do kterého by se nevešla už ani anorektická modelka.
Kurva, kurva, kurva.
Zvyknul jsem si.
Nevím proč.
Ale...
Mohl jsem jinak?
Vždyť já ho miluju...

1 komentář: